سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بررسی بازار سکه و طلای داخلی نشان می دهد که طی کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، سکه و طلا در بازار با کاهش قیمت قابل توجهی روبرو شده است؛ به گونه ای که سکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۳ هزار تومان کاهش بها داشته است.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایسنا، بررسی آخرین معاملات صورت گرفته تا لحظه انتشار این گزارش سکه و طلا در بازار و مقایسه آن با روز گذشته (یکشنبه) نشان می دهد که ظرف کمتر از ۲۴ ساعت اخیر انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا کاهش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده اند.

کاهش قابل توجه قیمت طلا و سکه در بازار

بر اساس آخرین آمار ارائه شده از بازار سکه و طلا تا این لحظه، هر قطعه سکه تمام طرح جدید با یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش در آخرین معاملات امروز (دوشنبه) به ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

سکه های تمام طرح قدیم با یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان کاهش به ۴۰ میلیون تومان رسیده است.

در قطعات کوچکتر سکه، نیم سکه نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان ارزان تر شده اند. در لحظه انتشار این گزارش به ترتیب نیم سکه ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شده اند.

سکه های یک گرمی بانک مرکزی نیز با ۷۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، در حال حاضر در بازار به شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افت بها پیدا کرده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۹۳ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته که رقم قابل توجهی است، در آخرین معاملات سه میلیون و ۶۷۲ هزار تومان، مبنای معاملات طلا قرار گرفته است.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lH1sFYdy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه