شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
2 ساعت پیش
برندسازی صادراتی (قسمت اول)
بسیاری از موانع صادراتی با برندسازی، قابل عبور خواهد بود و حتی یک تولیدکننده می تواند به بازارهای فراتر از بازار هدف تعیین شده دست پیدا کند. آنچه در بازارهای پررقابت صادراتی منجر به نفوذ، ماندگاری و تعهد طرفین می شود، برندها و نام و نشان آنهاست. در سلسله یادداشت های «برندسازی آسان صادراتی» قصد دارم با تکیه...
2 روز پیش
راهنمای سئوی ویدئو (Video SEO)؛ هرآنچه بازاریاب ها لازم دارند!
چند سالی هست که کارشناس های حوزه دیجیتال درباره محبوبیت روزافزون ویدئو و سهم بالای آن از ترافیک اینترنت جهانی حرف های تکراری پشت سرهم ردیف می کنند. حالا همه ما به خوبی از موج محبوبیت فرمت ویدئو خبر داریم؛ چراکه در زندگی روزمره تقریبا همیشه و همه جا در حال تماشای ویدئو هستیم. فرقی ندارد پای کلیپ های آموزشی در میان باشد...
3 روز پیش
بازاریابی مشتری محور: رمز موفقیت در دنیای رقابتی امروز
دنیای کسب و کار بدون مشتریان تمام معنای خود را از دست می دهد. کافی است کمی خلاقیت به خرج داده و سناریویی را تصور کنید که در آن هیچ خبری از مشتریان نیست. خب اینطوری تمام محصولات برندها روی دست شان باد کرده و دیگر خریداری برای خدمات مختلف نیز نبود. درست به همین خاطر در کارآفرینی مدرن این مشتریان هستند که در کانون توجه قر...
5 روز پیش
بازاریابی بهتر در شبکه های اجتماعی
مارکتینگ به عنوان یکی از ابزارهای اساسی برای تعامل با مخاطب هدف از سده ها قبل مورد توجه کارآفرینان قرار داشته است. از وقتی هم فناوری اینترنت راهش را به سوی خانه های مردم باز کرده، خیلی از بازاریاب ها به سوی مدل تازه‎ای از مارکتینگ کشیده شده اند. البته تغییر اصلی در این میان ظهور شبکه های اجتماعی و اتکای آنها بر گوش...
5 روز پیش
هشتگ ها چطور به بازاریابی در یوتیوب کمک می کند؟
دنیای هشتگ ها هنوز برای خیلی از بازاریاب ها مثل هزارتویی بی انتهاست. در این میان خیلی ها حتی مفهوم اولیه هشتگ را نیز خیلی خوب درک نمی کنند، چه برسد به اینکه در فرآیند بازاریابی از آن استفاده کرده و به دنبال اثرگذاری بر روی مخاطب هدف با آن باشند. اگر شما هم چنین وضعیتی دارید، بی برو برگشت در یوتیوب اوضاع بازاریابی تان ت...
6 روز پیش
هوش مصنوعی و تغییرات اینفلوئنسر مارکتینگ
اینفلوئنسر مارکتینگ در طول یک دهه اخیر شاهد رشد سریعی بوده است. به طوری که خیلی از کارشناس ها روند رشد این الگو را غیرقابل باور توصیف کرده اند. خب چه کسی فکر می کرد زمانی سلبریتی ها قدرت تبلیغاتی شان را به کسانی که از دل دنیای تکنولوژی ظهور کرده اند، ببازند؟ شاید پیش خودتان‎ فکر کنید بازاریابی براساس مدل اینفلوئنس...
1 هفته پیش
مروری بر اشتباهات رایج در شخصی سازی محتوا
چه زمانی شخصی سازی محتوا دردسرساز می شود؟
شخصی سازی محتوا در طول سال های اخیر بدل به ترندی رایج در میان بازاریاب ها شده است. به طوری که اگر این روزها محتوای تان را بدون شخصی سازی براساس نیاز و سلیقه مخاطب طراحی کنید، خیلی زود صدای همه درمی آید. با این حال آیا شخصی سازی محتوا راه حل نهایی است؟ به زبان دیگر، آیا شما مجاز به شخصی سازی در هر سطحی هستید؟ این سوالی...
1 هفته پیش
تکنیک های بازاریابی در صنعت آژانس هوایی: سفری به سوی موفقیت
صنعت آژانس هوایی، دنیایی پویا و رقابتی است که در آن آژانس ها برای جذب مشتریان و افزایش سهم خود از بازار دائما در حال تلاش هستند. در این میان، بازاریابی نقشی کلیدی ایفا می ‎کند؛ چراکه به موسسات مسافرتی فرصت خودنمایی بهتر و ایجاد تمایز با رقبا را می دهد. خب اگر قرار بود همه آرامش های هوایی شبیه به هم باشند، انتخاب از...
1 هفته پیش
چطور از شر مرجوعی سفارشات خلاص شویم؟
فروشندگان وقتی سفارش های متعدد از راه می رسد، معمولا حس فرمانده های پیروز در جنگ های باستانی را دارند. خب اگر کمی منصفانه به ماجرا نگاه کنیم، فروش در بازار رقابتی امروز دست کمی از فتوحات ناپلئون ندارد. با این حال نباید خیلی زود خوشحالی کنیم. ضرب المثل قدیمی «پوست خرسی که شکار نکردی نفروش» که برای تان آشنا ه...
1 هفته پیش
چطور تاثیرگذاری کمپین های B2B را افزایش دهیم؟
بازاریابی به شیوه B2B معمولا با دیگر روش های این حوزه اشتباه گرفته می شود. به طوری که بازاریاب ها از همان شیوه های رایج در حوزه B2C استفاده کرده و انتظار دریافت نتایج حیرت انگیز را هم دارند. این نکته ای است که برای بسیاری از کارشناس ها و حتی کارآفرینان عجیب به نظر می رسد. بی شک بازاریابی B2B شباهت های گریزناپذیری با ا...
1 هفته پیش
بازاریابی محلی به شیوه دیجیتال
بازاریابی دنیای بزرگی است که اغلب افراد در آن به دنبال بلندپروازی های بی انتها هستند. ایده هایی مثل اثرگذاری بر روی تمام مشتریان بالقوه در دنیا با حتی افزایش اعتبار برند در سطح جهانی همیشه برای بازاریاب ها جذاب بوده است. اگرچه این مدل رویاپردازی ها بیانگر درک عمومی از صنعت مارکتینگ است، اما در واقعیت اوضاع اصلا این شکل...
2 هفته پیش
توزیع منطقی محتوا برای پروموت برند
تولید محتوا یکی از قدم های مهم در صنعت بازاریابی است. با این حال به محض اینکه محتوایی را تولید می کنید، نباید خودتان را برنده نهایی بازی بدانید. خب امروزه در دنیا کلی برند مشغول بازاریابی هستند که اتفاقا بودجه های کلان تری در مقایسه با شما دارند. آنچه در این میان تفاوت ها را رقم می زند، نه نوع محتوا یا حتی بودجه در دست...
3 هفته پیش
بازاریابی در حوزه بهداشت و سلامت
بازاریابی معمولا حوزه ای مخصوص کسب و کارهای تجاری در نظر گرفته می شود. انگار که موسسات خیریه یا برندهای فعال در زمینه بهداشت و سلامت اصلا نباید سراغ این جور کارها بیایند. چنین تصوری باعث شده خیلی وقت ها مردم نسبت به بسیاری از موسسات بهداشتی و درمانی آشنایی کافی را نداشته باشند.  ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم ب...
1 ماه پیش
ایده های خلاقانه برای بازاریابی آفلاین
در دنیای امروز که بازاریابی دیجیتال حرف اول را می زند، شاید بازاریابی آفلاین به حاشیه رانده شده باشد. خب خیلی از بازاریاب ها اصلا حوصله استفاده از شیوه های آفلاین را ندارند. برای آنها بازاریابی فقط در پیوند با اینترنت معنا دارد. نکته کلیدی در این میان، شیوه بازاریابی قبل از دوران طلایی اینترنت است. خب قبل از دهه ۹۰ میل...
1 ماه پیش
آخرین سنگر بازاریاب ها برای جلب نظر مشتریان
اصول طراحی ایمیل های لحظه آخری
بازاریابی با رویدادهای مهم یا طراحی انواع تخفیف ها همیشه رنگ و بوی خاصی دارد. بسیاری از بازاریاب ها انتظار دارند در چنین شرایطی اوضاع به طور قابل ملاحظه ای به سودشان تغییر کند. انگار که هر تخفیفی به طور خودکار دل همه مشتریان را به دست خواهد آورد. حالا اگر این وسط جشنواره مان به آخر خط رسید و هنوز کسی سراغش را نگرفت، چه...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالووربلیط هواپیما خارجیقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهخرید از چینتور استانبولماهانخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختسایبان خودروآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکتونی آدیداستبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیپرداخت فطریهآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه