یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

توریست های خارجی کدام هتل را در شیراز و اصفهان انتخاب می کنند؟

روی صندلی نشسته بود. منظره بیرون از خانه را کنار پنجره می دید. از روی صندلی بلند شد سراغ قفسه کتاب ها رفت از ردیف دوم کتاب تاسیان را باز کرد. کتاب را که باز کرد با جمله ی (غم داستان تازه ای سرباز کرده است) روبه رو شد. در ذهنش روزهای که با دوستانش به شیراز و اصفهان رفته بود را به یاد آورد. این کتاب یادگار آن سفرش به شیراز و اصفهان بود، کتاب را بست. هنگامی که می خواست کتاب را در قفسه بگذارد. کتاب خاطراتش را دید. از داخل قفسه دفتر خاطرات را برداشت. دوباره روی صندلی نشست دفتر خاطرات را باز کرد.

صفحه دهم دفتر خاطرات درباره رزرو هتل شیراز و رزرو هتل اصفهان نوشته بود. صفحه های دفتر خاطرات را عقب می زد که رسید صفحه اول دفتر خاطرات شروع به خواندن کرد. در جمله اول نوشته بود که بعد از اینکه به ایران آمدم با دوستانم به شیراز رفتیم. هنوز بوی نارنج در لابه لای دفتر خاطرات گیرکرده بود. صفحات را سریع ورق زد به فصل دوم سفر رسید. صفحه 21 ام را که باز کرد عکسی که سی وسه پل بود از لای دفتر سر خورد پایین افتاد. دخترش از اتاق بیرون آمد کنار او روی صندلی نشست. شروع به تعریف داستان سفر به شیراز و اصفهان کرد.

فصل اول دفتر، سفر به شیراز

چند روزی از سفر به ایران گذشته بود که با دوستانم تصمیم گرفتیم که به شیراز و اصفهان سفر کنیم. قبل از اینکه سفر را شروع کنیم، تصمیم گرفتیم که با تور شیراز و اصفهان را بگردیم. اما تصمیم قطعی را برای سفر تنهایی گرفتیم. پس بلیط تهران شیراز را از علی بابا رزرو کردیم. رزرو هتل شیراز را از علی بابا انجام دادیم. آخر هفته را به شیراز رفتیم. زمانی که به شیراز رسیدیم شب بود. به همین خاطر از فرودگاه سوار تاکسی شدیم مستقیم به هتل ستارگان شیراز رفتیم.

رزرو هتل ستارگان شیراز از علی بابا

از قبل سفر رزرو هتل شیراز را انجام داده بودیم. با خیال راحت تری به شیراز و اصفهان رفتیم. هتل ستارگان شیراز در وسط شهر قرار گرفته بود. فاصله زیادی با باغ ارم، حافظیه، پارک آزادی داشت. روز اول به باغ ارم رفتیم. شکوفه های درخت ها تازه سر از خاک بیرون زده بود. آخر باغ ارم کاخ بلندی بود که اطرافش را درخت های نخل احاطه کرده بود. ازآنجایی که هتل ستارگان به باغ ارم نزدیک بود. نگرانی نداشتیم این مسئله ما را از رزرو هتل شیراز مطمئن تر کرد. از طبقه دوم کاخ می شد همه باغ ارم را دید.

اتاق هتل ستارگان شیراز

اتاقی که رزرو کرده بودیم در طبقه دوم هتل ستارگان شیراز قرار داشت. اتاق سیستم تهویه مطبوع داشت. برای استراحت به قسمت نشیمن هتل می رفتیم روی مبل می نشستیم، تلویزون را روشن می کردیم. راستش را که به خواهی فلیمی که آن سال با دوستانم در هتل ستارگان شیراز دیدم را به یاد نمی آورم. فقط تکه های ناقص از فیلم فراموش نکردم.

رستوران هتل ستارگان شیراز

کلم پلو معروف شیراز را در رستوران سنتی هتل تجربه کردیم. رستوران سنتی هتل در طبقه همکف هتل بود فضای دل نشین و آرامی داشت. در رستوران موسیقی زنده پخش می شد که لذت غذا را در سفر شیراز برای ما بیشتر می کرد.

فصل دوم دفتر، سفر به اصفهان

هنوز تصمیم قطعی برای اینکه بعد از شیراز به اصفهان یا کاشان برویم. نگرفته بودیم که تجربه های آدم ها را از سفر به اصفهان در علی بابا پلاس آن قدر شیرین بود که تصمیم گرفتیم. این تجربه را از نزدیک لمس کنیم. به همین خاطر رزرو هتل اصفهان را از علی بابا انجام دادیم. در اصفهان به هتل سران اصفهان رفتیم. هتل تازه تأسیس بود همه امکانات و تجهیزات مدرن بود. هتل سران اصفهان در خیابان چهارباغ پایین قرار داشت. یکی از مواردی که باعث شده بود هتل سران اصفهان را در زمان رزرو هتل اصفهان انتخاب کنیم. هزینه رزرو هتل اصفهان برای این هتل برای خارجی ها و ایرانی ها یکسان بود. همین باعث شد که هنگامی که رزرو این هتل را انتخاب کنیم.

رزرو هتل سران اصفهان از علی بابا

امکانات هتل سران اصفهان

هتل اتاق های مختلفی داشت که دست ما را برای انتخاب اتاق در زمان رزرو هتل اصفهان باز گذاشته بود. هر اتاق امکانات مختلفی همچون (حمام، تلفن، تلویزیون و سشوار) است.

رزرو هتل شیراز و رزرو هتل اصفهان از علی بابا

علی بابا یک هتل گرد معتبر است. علی بابا هتل های شهر به شهر را انتخاب کرد. بهترین هتل را از هر شهر در سایت علی بابا قرار داده است. برای رزرو هتل شیراز و رزرو هتل اصفهان از قسمت هتل وارد هتل های اصفهان و شیراز شوید. از قسمت جست وجو رزرو هتل شیراز و رزرو هتل اصفهان را جست وجو کنید. در قسمت هتل ها هتل مدنظر خودتان را پیدا کنید. بعد از اینکه مشخصه های فردی را وارد کردید. هزینه رزرو هتل شیراز و رزرو هتل اصفهان را بپردازید. در آخر رسید رزرو هتل شیراز و رزرو هتل اصفهان برای شما ایمیل و پیامک می شود.

استرداد رزرو هتل شیراز و اصفهان

اگر در روزهای نزدیک سفر مجبور به کنسلی برنامه سفر شیراز و اصفهان شدید. در سایت علی بابا از قسمت حساب کاربری وارد بخش سفرهای من بشوید. از قسمت جست وجو شماره سفارش را پیدا کنید. رزرو هتل شیراز رزرو هتل اصفهان را کنسل کنید. البته قوانین استرداد برای هتلی متفاوت است.

پایان سفر به شیراز اصفهان

سفر به شیراز و اصفهان تمام شد. دفتر خاطرات را بست، دوباره کنار کتاب تاسیان در کتابخانه گذاشت. برگشت روی صندلی نشست.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mCxQOodk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه