یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین روش تبلیغات محلی: معرفی 6 روش موثر!

 افراد به دلیل صرفه جویی در زمان ترجیح می دهند، کالای مورد نظرشان را از فروشگاه های نزدیک به منزل یا محل کار خود خریداری کنند. شما با هدف قرار دادن جامعه محلی، به راحتی می توانید مشتریانی وفادار پیدا کنید؛ همچنین درصورتی که مخاطبان محلی از کالا و خدمات شما راضی باشند، با تبلیغات دهان به دهان باعث رشد کسب وکار شما در منطقه می شوند. به همین دلیل با استفاده از روش های تبلیغات محلی مانند پیامک تبلیغات منطقه ای، پیامک مکان محور و چند روش دیگر، باید کسب وکار خود را به مخاطبان محلی معرفی کنید. در این مطلب به طورکامل به بررسی 6 روش موثر تبلیغات محلی پرداخته ایم.

۱. پیامک تبلیغات منطقه ای؛ روشی برای هدفمند کردن تبلیغات بومی

در روش ارسال پیامک تبلیغات منطقه ای، ارسال متن تبلیغاتی کسب وکار با سامانه پیامکی، برای افرادی که در همان محدوده کسب وکار شما زندگی می کنند، صورت می گیرد. ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای سریع ترین، ارزان ترین و بهترین روش تبلیغات محلی است. همچنین در این روش تبلیغات، برای داشتن کمپین های تبلیغاتی هدفمندتر می توانید علاوه بر انتخاب افراد از روی محل زندگی، فیلترهای دیگری مانند انتخاب افراد از روی جنسیت، سن و شغل هم انتخاب کنید. 

از مزایای استفاده از روش ارسال پیامک تبلیغات منطقه ای این است که افراد بدون دسترسی به اپلیکیشن خاصی، به سادگی و با داشتن یک گوشی معمولی اس ام اس تبلیغاتی شما را دریافت می کنند. همچنین با به کارگیری این روش، مخاطبان محلی را با ویژگی ها، مزایا و خدمات کسب وکارتان آشنا کنید. با استفاده از این روش به راحتی نام برند شما بین مخاطبان محلی شناخته می شود.

ارسال پیامک تبلیغات منطقه ای

۲. پیامک LBS یا مکان محور؛ راهکاری سریع برای تبلیغ محلی مختص مشترکان همراه اول

پیامک مکان محور یکی از روش های ارسال پیامک انبوه برای مشترکان همراه اول است. در این روش با توجه به موقعیت جغرافیایی افراد پیامک تبلیغاتی شما برایشان ارسال می شود. در روش پیامک LBS موقعیت مکانی افراد با استفاده از مختصات همراه اول شناسایی شده و برای اشخاصی که در محدوده هدف قرار دارند ارسال می شود؛ محدوده هدف شما ممکن است یک خیابان یا حتی یک مرکز خرید باشد.

پیامک مکان محور به دلیل ارسال سریع و لحظه ای، بهترین روش تبلیغات محلی است. در روش پیامک مکان محور برخلاف روش تبلیغات منطقه ای که ارسال پیام به افراد ساکن در محدوده هدف است، در این روش پیام شما به افرادی که در آن زمان در محدوده مشخص شده شما در حال تردد هستند ارسال می شود. همچنین روش ارسال پیامک از روی نقشه از دیگر راهکارهای جذاب و آسان است. در این روش از طریق پنل پیامکی خود وارد سامانه پیامکی شده و محدوده مورد نظر ارسال تان را از روی نقشه انتخاب می کنید.

۳. ارسال پیامک BTS؛ روشی موثر برای تبلیغات محلی مخصوص مشترکان ایرانسل

ارسال پیامک به روش BTS از طریق دکل های مخابراتی ایرانسل صورت می گیرد. هر دو هفته یک بار داده دکل های ایرانسل به روزرسانی می شود؛ با استفاده از این روش، پیامک های تبلیغاتی شما از طریق دکل های ایرانسل به افرادی که در یک یا دو هفته اخیر در محدوده معینی از دکل ها حضور داشته اند ارسال می شود.

در روش ارسال پیامک bts برخلاف روش LBS امکان محدود کردن مخاطب بر اساس جنسیت، سن و شغل وجود ندارد. همچنین در روش BTS حداقل تعداد مجاز برای ارسال های منطقه ای بیشتر از روش مکان محور همراه اول است. 

۴. نرم افزار CRM؛ برای پیدا کردن مخاطبان بومی

نرم افزار CRM، نرم افزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری است. این نرم افزار با ذخیره کردن اطلاعات دقیق مشتریان از جمله آدرس محل سکونت، شماره تماس و آدرس ایمیل، امکان ارسال بازاریابی پیامکی به صورت هدفمند را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با ارسال ایمیل های تبلیغاتی از طریق نرم افزار CRM، ایمیل های تبلیغاتی خود را نیز برای افرادی که در یک محدوده مکانی خاص زندگی می کنند ارسال کنید.

۵. ایونت مارکتینگ؛ رویدادی آفلاین برای تبلیغ محلی کسب وکار

47% از بازاریابان ادعا می کنند که ایونت مارکتینگ یک روش کارآمد برای تعامل با مشتریان احتمالی و تبدیل آن ها به مشتریان وفادار است. با استفاده از روش ارسال پیامک منطقه ای، پیامک مکان محور و BTS مخاطبان محلی خود را از رویداد حضوری خود باخبر کنید؛ چرا که با تعامل و تبلیغ مستقیم می توانید مخاطبان خود را به مشتریانی وفادار تبدیل کنید. مهم ترین مزیت تبلیغات به روش ایونت مارکتینگ، افزایش اعتبار است. در این روش بروشورهای خود را به مشتریان احتمالی دهید و از ویژگی های محصول یا خدمات و مزیت رقابتی تان به آن ها بگویید و برای آن ها اعتمادسازی کنید.

۶.بیلبورد مارکتینگ؛ راهکاری موثر برای جذب مخاطب بومی

68% مردم با دیدن تبلیغات محیطی (تبلیغات بیرون از خانه) تصمیم به خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما می گیرند. درصد بالایی از مردم زمان بسیاری از روز را بیرون از خانه می گذرانند و هر روزه توجه آن ها به بیلبوردهای تبلیغاتی جلب می شود. با داشتن کپی رایتینگ و گرافیکی موثر برای تبلیغات بیلبوردی کسب وکارتان می توانید تاثیر موثر برای جذب مخاطب و مشتری داشته باشید.

استفاده از روش های تبلیغاتی، راهکاری پر هزینه است. اگر کسب وکاری کوچک با بودجه محدود دارید، از روش های کم هزینه تری مانند ارسال پیامک منطقه ای و پیامک مکان محور استفاده کنید؛ این روش ها در کنار هزینه پایین، راهکارهایی بسیار موثر هستند که شما را به سرعت به هدفتان می رساند.

بیلبورد مارکتینگ

با به کارگیری روش های تبلیغات محلی، مخاطبان بومی را به مشتریانی وفادار تبدیل کنید

پیامک تبلیغات ممنطقه ای، پیامک مکان محور و bts، بیلبورد مارکتینگ، ایونت مارکتینگ، اس ام اس مارکتینگ و ایمیل مارکتینگ به کمک نرم افزار crm از بهترین روش های تبلیغات محلی هستند. با کمک گرفتن از این روش ها آگاهی از برند را بین مخاطبان بومی افزایش داده و به فروش بیشتر کسب وکارتان کمک کنید. همچنین برای خرید بسته های پیامکی با قیمت مناسب و امکان دریافت خط اختصاصی رایگان به سایت های معتبری مانند مدیانا مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hqeNdSY9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه